خرید طوطی کاسکو جوان زیبا اهلی شده

خرید جوجه کاسکو چشم طوسی دم قرمز

کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی بسیار زیبا ، شاداب و باهوش می باشد که قابلیت هایی بسیار خاص و استثنایی دارد که کمتر طوطی و یا پرنده ای از تمام این ویژگی ها در کنار یکدیگر برخوردار می باشد . هم چنین اغلب از کاسکو به عنوان یک همدم مهربان و دوست داشتنی یاد می گردد . از جمله ویژگی های منحصر به فرد یک کاسکو می توان به قدرت سخن گویی بی نظیر ، توانایی یادگیری بالا ، هوش و استعداد استثنایی و … اشاره نمود که کاسکو را به یک پرنده ی خانگی بی رقیب تبدیل نموده است.

خرید طوطی کاسکو جوان زیبا اهلی شده

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید دنیای پرندگان وجود دارد خرید طوطی کاسکو جوان زیبا اهلی شده می باشد که یک طوطی جوان بسیار زیبا می باشد که کاملا رام و اهلی شده است و به خوبی روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد و یک جوجه کاسکو یک ساله کاملا دستی شده است ، هم چنین این جوجه کاسکو یک مورد کاملا مناسب برای افرادی است که تمایل به آموزش کاسکو خود دارند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو جوان زیبا اهلی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>