کاسکو یا african grey parrot یک طوطی منحصر به فرد با ویژگی هایی کاملا خاص و ویژه می باشد که این خصوصیات کاسکو را از سایرطوطی سانان به طرز خاصی منحصر به فرد و متمایز نموده است و باعث شده که کاسکو به عنوان یکی از محبوب ترین طوطی ها در سراسر دنیا معرفی گردد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت یادگیری بالا ، توانایی ویژه در سخن گویی و … اشاره نمود. هم چنین طوطی کاسکو به عنوان یک طوطی بسیار مطرح می باشد چرا که یک طوطی  بسیار مهربان است که یک همدم باهوش محسوب می گردد .

خرید طوطی کاسکو دستی باهوش جوان

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد خرید طوطی کاسکو دستی باهوش جوان می باشد که یک طوطی بسیار شاداب ، مهربان و دوست داشتنی است که به خوبی رام و اهلی شده و یک طوطی کاسکو کاملا سالم است و بسیار مستعد یادگیری می باشد ، هم چنین قابل ذکر است که این کاسکو جوان ۱ ساله یک مورد مناسب برای آن دسته از افرادی است که تمایل به آموزش کاسکو توسط خود دارند و در زمینه اهلی کردن کاسکو بی تجربه هستند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو دستی باهوش جوان و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>