خرید طوطی کاسکو دستی و سخنگو

فروش طوطی کاسکو اهلی و رام بالغ

کاسکو با عنوان باهوش ترین طوطی و پرنده در سراسر جهان همواره در لیست ۱۰ طوطی برتر جهان و هم چنین در لیست پر فروش ترین و جذاب ترین حیوانات خانگی دنیا قرار دارد و در برابر طوطی های بسیار زیبا و هم چنین حیوانات جذابی چون سگ و گربه به عنوان حیوان خانگی رقابت می نماید . هم چنین به دلیل داشتن درک و فهم بالا از رفتارها ، کلمات و مفاهیم افراد بسیاری در پی خرید کاسکو به عنوان یک همدم مهربان هستند چرا که این طوطی بی نظیر یک پرنده ی بسیار مهربان نیز می باشد و خصوصیات مثبت و قابل توجه یک کاسکو هر فردی را مجذوب خود می گرداند.

خرید طوطی کاسکو دستی و سخنگو

یکی از مواردی که در لیست توصیه های خرید طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید طوطی کاسکو دستی و سخنگو می باشد که یک طوطی کاملا شاداب  سالم و باهوش است که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز می باشد . قابل ذکر است که این کاسکو باهوش دنیای پرندگان  یک طوطی کاسکو ۲ ساله می باشد و توانایی بیان ۳۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو دستی و سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان  مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲*******

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>