خرید طوطی کاسکو سخنگو ۳٫۵ ساله

خرید طوطی کاسکو سخنگو 4 ساله

کاسکو african grey parrot  یک نوع طوطی باهوش و استعداد فراوان ، توانا در یادگیری کلمات ، با قدرت سخن گویی بی نظیر و درک در فهم رفتارها ، کلمات می باشد و هم چنین یک نوع طوطی بسیار مهربان و دوست داشتنی نیز است که اغلب توسط افراد به عنوان یک همدم مهربان شناخته شده است و افراد بسیاری به خاطر این ویژگی های بی نظیرکاسکو آن را به عنوان حیوان خانگی محبوب خود انتخاب نموده و به دنبال خرید کاسکو سخنگو می باشند. اگرچهکاسکو بالقوه یک طوطی جذاب است اما بهتر است که هر فردی مطابق شرایط زندگی خود کاسکو مورد علاقه اش را انتخاب نماید.

خرید طوطی کاسکو سخنگو 3.5 ساله

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید طوطی کاسکو سخنگو ۳٫۵ ساله می باشد که یک طوطی بسیار شاداب و باهوش با خصوصیات رفتاری بسیار خوب می باشد . این کاسکو دنیای پرندگان به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد . هم چنین این کاسکو بالغ یک طوطی سخنگو بسیار خوب است و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه نیز می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو سخنگو ۳٫۵ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>