خرید مرغ مینا سخنگو ۲ ساله

خرید مرغ مینا سخنگو ۲ ساله

مرغ مینا که هم چنین با نام های  Myna، Mynah، Mina، Mynas، Minah نیز مشهور می باشد که پرنده با جثه ای کوچک اما جذابیت هایی بزرگ می باشد که دارای گونه های بسیاری است که مشهور ترین گونه ی آن مرغ مینا معمولی می باشد که در ابتدا از کشور هند شناسایی شد و پس از اهلی شدن به سایر نقاط جهان نیز فرستاده شد و امروز از شهرت جهانی برخوردار است . مرغ مینا به طور کلی یک پرنده ی باهوش و سخنگو می باشد که البته باید به بازیگوشی بالای آن نیز اشاره نمود و در زمینه ی یادگیری مرغ مینا باید به رفتار بازیگوشی آن و تمایل به تقلید صداها نیز توجه نمایید و تمرکز مرغ مینا را روی یادگیری کلمات ببرید.

خرید مرغ مینا سخنگو 2 ساله

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید مرغ مینا دنیای پرندگان قرار دارد خرید مرغ مینا سخنگو ۲ ساله می باشد که یک مرغ مینا کاملا سالم و شاداب با رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی می باشد و هم چنین توانایی قابل توجهی در زمینه سخن گویی نیز کسب کرده است و در حال حاضر که ۲ ساله می باشد توانایی بیان ۱۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ مینا سخنگو ۲ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>