خرید مرغ مینا سخنگو

فروش مرغ مینا سخنگو 2 ساله دستی

مرغ مینا یک پرنده سخنگو با قابلیت یادگیری بالا می باشد و هم چنین این پرنده که از خانواده ی سارها می باشد و جثه ای نسبتا کوچک دارد از قدرت تعامل مناسبی با انسان ها برخوردار است و اغلب در خانه ها از آن به عنوان یک پرنده ی دوست داشتنی یاد می گردد. هم چنین در توصیف مرغ مینا باید گفت که یک پرنده کاملا اجتماعی و االبته پر سر  و صدا می باشد و به طور طبیعی اغلب در اطراف باغ ها زندگی می کند. به طور کلی در جهان بالغ بر ۲۱ گونه مرغ مینا شناسایی شده است که در غالب ۳ جنس معرفی می گردند.

خرید مرغ مینا سخنگو

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید مرغ مینا در فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد پیشنهاد خرید مرغ مینا سخنگو می باشد که یک مرغ مینا بسیار زیبا با پرهایی کاملا صاف و مرتب چیده شده است که از سلامتی کامل نیز برخوردار است و به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می نشیند ، هم چنین این مرغ مینا یک مرغ مینا سخنگو می باشد به طوری که در حال حاضر که ۲ ساله است ۲۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می نماید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید مرغ مینا سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>