خرید کاسکو اهلی بالغ زیبا

فروش کاسکو جوان زیبا

کاسکو یک نوع طوطی بسیار استثنایی و جذاب می باشد که همواره مورد توجه افراد بسیاری در سراسر جهان می باشد و طرفداران خاص خود را دارد و هر روزه نیز افراد زیادی به جمع طرفداران کاسکو می پیوندند. از جمله ویژگی های منحصر به فرد یک کاسکو که آن را از سایر طوطی ها و پرندگان متمایز می نماید می توان به هوش و استعداد بسیار بالا که هم رده با هوش و استعداد کودک نوپای انسان می باشد و یک موجود بسیار جالب توجه تلقی می گردد. هم چنین کاسکو از قدرت سخن گویی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد .

فروش کاسکو جوان زیبا

یکی از مواردی که دنیای پرندگان پیشنهاد خرید آن را به طرفداران این طوطی بسیار جذاب و استثنایی می دهد خرید کاسکو اهلی بالغ زیبا می باشد که یک کاسکو کاملا اهلی شده و رام و دستی می باشد و از هوش و استعداد بسیار بالایی نیز برخوردار است و در حال حاضر که ۱٫۵ ساله می باشد توانایی بیان ۱۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد . هم چنین بسیار مستعد یادگیری می باشد و در شرایط آموزشی مناسب تعداد بسیار زیادی کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو اهلی بالغ زیبا و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>