کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی بسیار باهوش و جذاب از خانواده ی طوطی سانان می باشد که به دلیل خلق و خوی مهربانش به عنوان یک حیوان خانگی و یک همدم خوب شناخته شده است و با استقبال طیف وسیعی از افراد جامعه مواجه می گردد ، هم چنین از دیگر ویژگی های یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر و توانایی سخن گویی بسیار عالی کاسکو اشاره نمود که از عوامل اصلی محبوبیت این طوطیمنحصر به فرد می باشند. هم چنین کاسکو از جمله طوطی هایی است که از طول عمر بالایی برخوردارند و می تواند سالیان سال در کنار صاحبانش زندگی کند.

خرید کاسکو اهلی شده جوان

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو اهلی شده جوان می باشد که یک کاسکو بسیار زیبا ، شاداب ، جذاب با پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده و چشم هایی براق می باشد که از سلامتی کامل نیز برخوردار است ، هم چنین این کاسکو جوان کاملا رام و اهلی شده است و به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه با اطرافیانش نیز برقرار می نماید . این کاسکو برای افرادی که تمایل به آموزش به کاسکو خود دارند یک مورد بسیار مناسب می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو اهلی شده جوان و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>