کاسکو سخنگو به عنوان یک حیوان خانگی مورد علاقه و هم چنین به عنوان یک رقیب سر سخت برای حیوانات خانگی چون سگ و گربه توجه افراد بسیاری را به سوی خود جلب نموده است. داشتن ویژگی های منحصر به فرد کاسکو چون قدرت سخن گویی بی نظیر ، درک و فهم بالا ، توانایی یادگیری کلمات و هوش و استعداد بی نظیر در میان طوطیسانان باعص شده تا کاسکو به عنوان یک طوطی بی نظیر در سراسر جهان معرفی گردد و افراد بسیاری هر روزه اقدام به خرید و فروش کاسکو نمایند. اغلب به افرادی که تمایل به تربیت کاسکو توسط خود دارند خرید کاسکو جوان توصیه می گردد.

خرید کاسکو بالغ اهلی سخنگو و باهوش

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو بالغ اهلی سخنگو و باهوش می باشد که یک طوطی بسیار زیبا و دوست داشتنی و البته باهوش است که از توانایی های بسیار خوبی در زمینه یادگیری و سخنگویی برخوردار است ، هم چنین این کاسکو بالغ یک طوطی کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که به خوبی روی دست می آید و در حال حاضر که ۴ ساله می باشد توانایی بیان ۳۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ اهلی سخنگو و باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>