کاسکو یک طوطی بسیار باهوش با توانایی های منحصر به فرد و استثنایی می باشد تا جایی که هیچ طوطی دیگری توانایی و قابلیت رقابت با کاسکو را در زمینه ی هوش و استعداد ندارد. هم چنین کاسکو به خاطر قدرت منحصر به فردی که در سخن گویی نیز کسب نموده است به عنوان یک طوطی بسیار محبوب و پر فروش معرفی می گردد و افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا به خاطر هوش و استعداد ، قدرت سخن گویی و همین طور به دلیل رفتار اجتماعی و خلق و خوی مهربانش دوست دارند و به دلیل همین ویژگی ها می باشد که کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر جهان قرار گرفته است.

خرید کاسکو بالغ باهوش اهلی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو قرار دارد خرید کاسکو بالغ باهوش اهلی می باشد که یک کاسکو بالغ کاملا رام و اهلی است که به خوبی روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش می باشد ، هم چنین این کاسکو بالغ یک کاسکو کاملا باهوش و دوست داشتنی می باشد به طوری که توانایی بیان ۳۰ کلمه را در سن ۲ سالگی دارد و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ باهوش اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>