کاسکو یا همان african grey parrot یک نوع از انواع طوطی سانان می باشد البته با تفاوت هایی بسیار چشمگیر و قابل توجه و جذابیت هایی منحصر به فردی که در سایر طوطی سانان به چشم نمی خورد. کاسکو پرنده ای بسیار باهوش ، دوست داشتنی ، وفادار ، مهربان با درک بالا از مفاهیم و قدرت سخن گویی بسیار بالا می باشد که تمام این ویژگی ها باعث گردیده که افراد بسیاری تمایل به خرید کاسکو نشان دهند و هر کس مطابق سلیقه و شرایط زندگی خود اقدام به خرید کاسکو نماید و داشتن این پرنده  ی منحصر به فرد را تجربه کند.

خرید کاسکو بالغ باهوش دستی شده

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو بالغ باهوش دستی شده است که یک طوطی بسیار شاداب و جذاب است که کاسکویی توانمند در زمینه سخن گویی می باشد و از هوش و استعداد بسیار بالایی برخوردار است ، این طوطی کاسکو دنیای پرندگان در سن ۴ سالگی توانایی بیان ۵۴ کلمه را با تن صدایی زیبا دارد و درک خوبی نیز از مفاهیم و کلمات کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ باهوش دستی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>