خرید کاسکو بالغ باهوش دم قرمز

کاسکو یک نوع طوطی در میان سایر طوطی ها می باشد که با وجود اینکه در لیست زیباترین طوطی ها قرار نگرفته است اما جزء پر طرفدارترین طوطی ها می باشد و همواره افراد بسیاری در سراسر جهان مجذوب جذابیت های خاصکاسکو می گردند ، کاسکو دارای ویژگی هایی بسیار متمایز و خاص می باشد که سایر طوطی سانان از داشتن چنین ویژگی هایی در این سطح محروم می باشند . از جمله ویژگی های کاسکو می توان به قدرت سخن گویی ، توانایی بالا در یادگیری ، دارا بودن هوش و استعداد در سطحی بسیار بالا و … می باشد.

خرید کاسکو بالغ باهوش دم قرمز

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو بالغ باهوش دم قرمز می باشد که یک طوطی کاسکو بسیار باهوش و جذاب می باشد که یک طوطی کاملا رام و اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد . هم چنین این طوطی کاسکو دنیای پرندگان که در حال حاضر ۳ ساله می باشد که کاسکو بسیار باهوش و سخنگو است و توانایی بیان ۴۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح نیز دارد و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه نیز می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ باهوش دم قرمز و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>