کاسکو ( طوطی خاکستری آفریقایی) یک طوطی شگفت انگیز با توانایی ها و ویژگی هایی استثنایی و منحصر به فرد می باشد که همواره افراد بسیاری را جذب خود نموده است و همواره طرفداران بسیاری در سراسر دنیا کسب نموده است و هر روزه نیز افراد بسیاری مشتاق خرید و نگهداری این طوطی بسیار جذاب می گردند. از جمله ویزگی های متمایز یک کاسکو که می توان به آنها اشاره نمود قدرت سخن گویی استثنایی ، درجه هوش و استعداد بسیار بالا و توانایی خوب در یادگیری می باشد که کاسکو را از سایر طوطی ها متمایز گردانیده است.

images

یکی از مواردی که در لیست فروش کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد و به طرفداران آن یشنهاد خرید می گردد خرید کاسکو بالغ باهوش و جذاب می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی دارد و یک کاسکو بی نظیر می باشد ، هم چنین کاسکو بالغ دنیای پرندگان که در حال حاضر ۲ ساله می باشد توانایی بسیار بالایی در سخن گویی کسب نموده است ، به طوری که ۳۷ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می نماید و بسیار مستعد یادگیری نیز می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ باهوش و جذاب و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>