خرید کاسکو بالغ دستی شده ی سخنگو

طوطی کاسکو سخنگو فروشی

کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی بسیار باهوش و جذاب از خانواده ی طوطی سانان می باشد که به دلیل خلق و خوی مهربانش به عنوان یک حیوان خانگی و یک همدم خوب شناخته شده است و با استقبال طیف وسیعی از افراد جامعه مواجه می گردد ، هم چنین از دیگر ویژگی های یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر و توانایی سخن گویی بسیار عالی کاسکو اشاره نمود که از عوامل اصلی محبوبیت این طوطی منحصر به فرد می باشند. هم چنین کاسکو از جمله طوطی هایی است که از طول عمر بالایی برخوردارند و می تواند سالیان سال در کنار صاحبانش زندگی کند.

خرید کاسکو بالغ دستی شده ی سخنگو

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو بالغ دستی شده ی سخنگو می باشد که یک طوطی کاسکو باهوش و بسیار دوست داشتنی با رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش می باشد ، هم چنین این طوطی کاسکو یک طوطی بسیار باهوش و مستعد یادگیری است و در حال حاضر نیز که ۳ ساله می باشد از توانایی بیان ۳۲ کلمه و درک کامل مفاهیم این کلمات برخوردار است .

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ دستی شده ی سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>