خرید کاسکو بالغ سخنگو دستی شده باهوش

خرید کاسکو بالغ سخنگو دستی شده باهوش

خرید و فروش کاسکو سخنگو اهلی علاوه بر مزایای یک کاسکو نسبت به سایر طوطی سانان برای خریداران آن یک آرامش خاطری نیز به همراه دارد چرا که اهلی کردن یک کاسکو کار چندان ساده ای نیست و برای افراد کم تجربه می تواند چالش هایی را به همراه داشته باشد . اگر چه همواره توصیه به خرید جوجه کاسکو می گردد که در آن صورت به تربیت ۱۰۰% دلخواه خواهید رسید اما این امر فقط برای افراد آشنا به تربیت و پرورش کاسکو توصیه می گردد و در سایر موارد به افراد توصیه می گردد که به مراکز خرید و فروش کاسکو سخنگو اهلی مراجعه نمایند.

خرید کاسکو بالغ سخنگو دستی شده باهوش

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو بالغ سخنگو دستی شده باهوش می باشد که یک طوطی بسیار باهوش و شاداب است که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و دارای رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش نیز می باشد ، هم چنین این کاسکو بالغ یک طوطی ۲ ساله است که توانایی بیان ۳۴ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه نیز می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ سخنگو دستی شده باهوش و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>