خرید کاسکو بالغ سخنگو دستی شده

خرید کاسکو سخنگو دم قرمز اهلی

کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی منحصر به فرد با ویژگی هایی کاملا استثنایی می باشد که در سراسر جهان طرفداران بسیاری را کسب نموده است ، از این رو می توان به قدرت رقابت آن با طوطی های بسیار زیبا و هم چنین رقابت شدید با حیوانات خانگی پر طرفداری چون سگ و گربه اشاره نمود . از جمله ویژگی های قابل ذکر یک کاسکو می توان به قدرت سخن گویی بی نظیر ، توانایی یادگیری و هم چنین میزان هوش و استعداد فوق العاده ی یک کاسکو اشاره نمود.

خرید کاسکو بالغ سخنگو دستی شده

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو بالغ سخنگو دستی می باشد که یک طوطی بسیار زیبا ، سخنگو و باهوش است که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می نشیند و دارای رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه با اطرافیانش نیز می باشد . هم چنین این کاسکو بالغ در حال حاضر ۳ ساله می باشد و توانایی بیان ۴۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است و درک مناسبی نیز از مفاهیم دارد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو بالغ سخنگو دستی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>