خرید کاسکو جوان اهلی سخنگو

کاسکو african grey parrot یک طوطی بسیار ویژه با خصوصیاتی منحصر به فرد و فوق العاده می باشد که در سراسر جهان به عنوان یک طوطی محبوب شناخته شده است و افراد بسیاری همواره درصدد خرید و نگهداری از این طوطیاستثنایی می باشند و همواره کاسکو در لیست ۱۰ طوطی برتر و محبوب جهان قرار دارد. هم چنین کاسکو دارای ویژگی هایی می باشد که کمتر طوطی یا پرنده ای قدرت رقابت با آن دارد به طوری که از میزان هوش و استعداد بسیار بالایی برخوردار است به حدی که در منابع علمی میزان هوش یک کاسکو با هوش یک میمون در یک سطح قرار گرفته است ، از این رو کاسکو به عنوان یک همدم که قدرت درک بالایی نیز دارد در بسیاری موارد انتخاب می گردد.

خرید کاسکو جوان اهلی سخنگو

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو جوان اهلی سخنگو می باشد که یک طوطی کاسکو بسیار باهوش و کاملا اهلی شده است که به خوبی رام و دستی شده است و دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده و کاملا صاف می باشد . هم چنین این کاسکو جوان دنیای پرندگان که در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد تعداد ۱۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح بیان می نماید.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان اهلی سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ هادی ندافی

  2. آرش می‌گه:

    قیمکش چنده؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>