کاسکو به عنوان یکی از محبوب ترین و مشهورترین طوطی های دنیا شناخته شده است و به دلیل میزان بالای هوش و استعداد آن به عنوان باهوش ترین طوطی شناخته شده است و همواره افراد بسیاری علاقه مند به خرید کاسکو و هم چنین نگهداری از آن می گردند. هم چنین کاسکو توانایی بسیار بالایی در سخن گویی و یادگیری کلمات و رفتارها دارد و به عنوان یک مقلد بسیار خوب مطرح می شود. اگرچه کاسکو یک طوطی بسیار محبوب می باشد اما تربیت و آموزش آن بسیار مهم است و تمام توانایی های یک کاسکو بالغ مربوط به نوع آموزش و تربیت آن در جوانی می باشد. به همین دلیل اغلب افراد خرید کاسکو جوان را ترجیح می دهند.

خرید کاسکو جوان باهوش اهلی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو جوان باهوش اهلی می باشد که یک کاسکو بسیار زیبا ، شاداب و دوست داشتنی می باشد که به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید ، هم چنین این کاسکو جوان ۱٫۵ ساله یک طوطی بسیار باهوش می باشد که توانایی بسیار مناسبی نیز در یادگیری دارد و بسیار مستعد پذیرش آموزش است به گونه ای که هم اکنون توانایی بیان ۸ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان باهوش اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>