کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی منحصر به فرد با ویژگی هایی متمایز از تمام سایر طوطی سانان می باشد که به علت توانایی های خاص خود به یک طوطی محبوب و دوست داشتنی تبدیل گردیده است و هر روزه افراد بسیاری تمایل به خرید کاسکو و تربیت و آموزش آن مطابق میل خود دارند . البته نکته ی قابل توجه در مورد میزان هوش و استعداد کاسکو این است که مانند هر موجود دیگری برای استفاده از این هوش باید به خوبی آموزش ببیند و توانایی های کاسکو تقویت گردد و به افرادی که تمایل به خرید کاسکو دارند اغلب خرید کاسکو جوان پیشنهاد می گردد که به خوبی آموزش می بیند.

 یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو جوان رام و اهلی شده و کاملا دستی با رفتاری اجتماعی می باشد که با اطرافیانش نیز رفتاری دوستانه برقرار می نماید و در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد و دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد و توانایی بیان ۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و بسیار مستعد یادگیری می باشد و چنان چه به خوبی آموزش ببیند تعداد زیادی کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان رام و اهلی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی:۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>