کاسکو یاهمان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی خاص با ویژگی های منحصر به فرد و جذابیت های بسیار بالا می باشد که هر فردی را مجذوب خود می نماید و این جذابیت ها شامل هوش و استعداد بسیار بالا ، قدرت سخن گویی مناسب ، رفتار اجتماعی و دوستانه بسیار مناسب می باشد . به طور کلی افراد که علاقه مند به نگهداری کاسکو می باشند باید زمان کافی برای نگهداری ، مراقبت و آموزش کاسکو صرف کنند تا بتوانند لحظات شادی را همراه با کاسکو خود تجربه نمایند.

 یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به دوستداران این طوطی خاص پیشنهاد می کند خرید کاسکو جوان رام و دستی شده است که کاملا اهلی شده است و رفتاری دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش برقرار می نماید و خرید آن به افرادی پیشنهاد می شود که دوست دارند خودشان کاسکو مورد علاقه یشان را تربیت نمایند و مطابق میل خود آموزش دهند . هم چنین این کاسکو که در حال حاضر ۱٫۵ ساله می باشد دارای پرهایی مرتب و منظم چیده شده است و در سلامت کامل به سر می برد و در حال حاضر توانایی بیان ۶ کلمه را با تن صدایی زیبا دارد و بسیار مستعد یادگیری و آموزش کلمات می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان رام و دستی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>