کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی یک نوع طوطی بسیار جذاب و دوست داشتنی با قابلیت هایی متمایز از تمام سایر طوطی سانان می باشد که این تفاوت ها باعث شده تا کاسکو کاملا به یک طوطی منحصر به فرد تبدیل گردد. هم چنین از قابلیت های خاص یک کاسکو می توان به هوش و استعداد کاملا بی نظیر در میان طوطی سانان ، توانایی سخن گویی بسیار بالا و هم چنین قدرت یادگیری و درک بسیار بالا اشاره نمود. هم چنین کاسکو به خاطر داشتن رفتار دوستانه اغلب به عنوان یک همدم خانگی بسیار مناسب انتخاب می گردد.

خرید کاسکو جوان سخنگو و دستی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو جوان سخنگو و دستی می باشد که یک طوطی بسیار زیبا و دوست داشتنی است و دارای پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده و صاف و هم چنین دارای چشمانی براق و  شاداب است که نشان از سلامت این طوطی کاسکو جوان می باشد . هم چنین کاسکو جوان ۱٫۵ ساله دنیای پرندگان در حال حاضر توانایی بیان ۸ کلمه را دارد و کاملا مستعد یادگیری تعداد بی شماری کلمه می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان سخنگو و دستی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>