خرید کاسکو جوان سخنگو

خرید کاسکو سخنگو با استعداد

کاسکو پرنده ای بسیار جذاب و باهوش و محبوب در تمام کشور های دنیا می باشد که این محبوبیت خاص به دلیل هوش سرشار و قدرت سخنگویی و تقلید صدای این پرنده می‌باشد و شاید به یقین بتوان گفت که این پرنده بهترین پرنده تقلید کننده صدا در جهان می‌باشد که به راحتی می‌تواند بیش از صدها واژه را به خاطر سپرده و تکرار نماید وبا این کار باعث شادی و خوشحالی صاحبان خود گردد. هم چنین نگهداری و خرید کاسکو جوان سخنگو برای افرادی که تمایل به تربیت کاسکو مطابق میل خود دارند بسیار بهتر از خرید کاسکو بالغ می باشد چرا که کاسکو جوان بسیار مستعدتر از کاسکو بالغ جهت یادگیری می باشد.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو جوان سخنگو به شما پیشنهاد می کند یک کاسکو جوان سخنگو ۱٫۵ ساله ی بسیار باهوش ، شاداب و زیبا می باشد که کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد و در حال حاضر توانایی بیان ۱۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و کاملا واضح را دارد ، با توجه به سن این کاسکو جوان و سطح استعداد کنونی آن خرید کاسکو جوان سخنگو دنیای پرندگان یک گزینه ی بسیار مناسب برای علاقه مندان به این طوطی فوق العاده می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>