خرید کاسکو جوان ۱٫۵ ساله اهلی

خرید کاسکو بالغ سخنگو

کاسکو یک طوطی بسیار باهوش ، مستعد با رفتاری اجتماعی می باشد و در لیست ۱۰ طوطی برتر دنیا قرار گرفته است و هر روزه افراد بسیاری علاقه مند به نگهداری از این طوطی استثنایی می گردند و همواره جمعیت طرفداران این طوطی بی نظیر رو به افزایش می باشد. با توجه به اینکه اغلب محبوبیت کاسکو به خاطر قدرت سخن گویی و توانایی یادگیری آن می باشد ، اغلب افراد تمایل دارند تا کاسکو را خود تربیت نموده و مورد آموزش قرار دهند ، از این رو اغلب به دنبال کاسکو های جوان یا حتی جوجه کاسکو می باشند که مورد مناسبی جهت این برنامه می باشد.

فروش جوجه کاسکو چشم طوسی

یکی از مواردی که دنیای پرندگان به طرفداران کاسکو جوان پیشنهاد خرید می دهد خرید کاسکو جوان ۱٫۵ ساله اهلی می باشد که بسیار باهوش و مستعد می باشد و یک کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد ،هم چنین این کاسکو جوان که در حال حاضر ۱٫۵ ساله است توانایی بیان ۲۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد و کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد و یک مورد مناسب برای تمام افرادی است که تمایل به آموزش کاسکو دارند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو جوان ۱٫۵ ساله اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>