خرید کاسکو دستی شده بالغ و سخنگو

خرید کاسکو دستی شده بالغ و سخنگو

کاسکو به عنوان یک طوطی منحصر به فرد با خصوصیات بسیار برجسته و خاص همواره مورد توجه عموم مردم بوده است و یک طوطی توانمند در زمینه ی سخن گویی و هم چنین یادگیری و درک کلمات و مفاهیم می باشد ، به طوری که سطح بالای هوش این طوطی اغلب با میمون و یا یک کودک ۴-۵ ساله ی انسان مورد مقایسه قرار می گیرد. هم چنین قابل ذکر است که از نظر هوش و استعداد هیچ طوطی دیگری در سطح کاسکو نمی باشد و این موضوع باعث شده که کاسکو علیرغم اینکه جزء زیباترین طوطی ها نمی باشد اما در لیست پرطرفدارترین طوطی ها قرار بگیرد.

خرید کاسکو دستی شده بالغ و سخنگو

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان وجود دارد خرید کاسکو دستی شده بالغ و سخنگو می باشد که یک طوطی کاسکو بسیار زیبا ، شاداب و باهوش می باشد که یک طوطی بسیار مستعد جهت یادگیری می باشد و هم چنین از توانایی خوبی نیز در سخن گویی برخوردار است ، کاسکو سخنگو دنیای پرندگان به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می نشیند و هم چنین در حال حاضر که ۴ ساله می باشد توانایی بیان ۳۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو دستی شده بالغ و سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>