خرید کاسکو دستی شده سخنگو

فروش طوطی کاسکو اهلی شده و سخنگو

کاسکو یک طوطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با توانایی های کاملا خارق العاده می باشد که هیچ طوطی دیگری توانایی های آن را ندارند . هم چنین از کاسکو اغلب به عنوان یک طوطی مهربان و یک همدم خانگی طولانی مدت که سال های سال در کنار صاحبانش زندگی  می کند یاد می گردد. هم چنین از ویژگی های یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی و یادگیری می توان اشاره نمود. هم چنین برای خرید کاسکو اغلب خرید جوجه کاسکو پیشنهاد می گردد چرا که آموزش جوجه کاسکو بسیار راحت تر و بهتر از کاسکو بالغ می باشد .

خرید کاسکو دستی شده سخنگو

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو دستی شده سخنگو می باشد که یک طوطی کاسکو کاملا رام و دستی شده و اهلی می باشد که از هوش و استعداد بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی روی دست می آید و یک طوطی ۲ ساله بسیار باهوش است که در حال حاضر توانایی بیان ۲۳ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد. هم چنین این طوطی باهوش کاملا مستعد یادگیری تعداد بیشتری کلمه می باشد .

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو دستی شده سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>