خرید کاسکو سخنگو بالغ باهوش دستی شده

طوطی کاسکو سخنگو فروشی

کاسکو یک طوطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با توانایی های کاملا خارق العاده می باشد که هیچ طوطی دیگری توانایی های آن را ندارند . هم چنین از کاسکو اغلب به عنوان یک طوطی مهربان و یک همدم خانگی طولانی مدت که سال های سال در کنار صاحبانش زندگی  می کند یاد می گردد. هم چنین از ویژگی های یک کاسکو می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی و یادگیری می توان اشاره نمود. هم چنین برای خرید کاسکو اغلب خرید جوجه کاسکو پیشنهاد می گردد چرا که آموزش جوجه کاسکو بسیار راحت تر و بهتر از کاسکو بالغ می باشد .

خرید کاسکو سخنگو بالغ باهوش دستی شده

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو سخنگو بالغ باهوش دستی شده می باشد که یک طوطی بسیار باهوش و دوست داشتنی با ویژگی هایی متمایز می باشد که از قدرت درک مفاهیم بالایی نیز برخوردار است و به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می آید و یک طوطی سخنگو بسیار استثنایی می باشد که در حال حاضر که ۴ ساله است توانایی بیان ۵۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد و درک مناسبی نیز از رفتارها کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو بالغ باهوش دستی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>