کاسکو یک طوطی ویژه و منحصر به فرد با توانایی های بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد که هر روزه افراد بسیاری را به سمت خود جذب نموده . هم چنین از ویژگی های منحصر به فرد این طوطی خاص می توان به هوش و استعداد بی نظیر ، قدرت سخن گویی منحصر به فرد و هم چنین توانایی بسیار مناسب در سخن گویی و … اشاره نمود که این ویژگی های کاسکو را در لیست ۱۰ طوطی برتر دنیا و هم چنین به عنوان یک حیوان خانگی محبوب قابل رقابت با سگ و گربه تبدیل نموده است.

خرید کاسکو سخنگو بالغ دستی شده

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو سخنگو بالغ دستی شده می باشد که یک طوطی بسیار باهوش و دوست داشتنی با رفتاری کاملا اجتماعی و دوستانه می باشد و توانایی بسیار خوبی در سخن گویی کسب نموده است و خرید این کاسکو به افراد پر مشغله ی طرفدار کاسکو که زمان کافی برای تربیت و آموزش آن ندارند توصیه می گردد ، هم چنین این کاسکو سخنگو بالغ در حال حاضر ۳ ساله می باشد و توانایی بیان ۲۹ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و  خرید کاسکو سخنگو بالغ دستی شده و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>