خرید کاسکو سخنگو ۲ ساله استثنایی

خرید کاسکو سخنگو دم قرمز اهلی

کاسکو یا همان طوطی خاکستری آفریقایی african grey parrot یک طوطی بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار است که از ویژگی هایی کاملا منحصر به فرد و استثنایی برخوردار است و اغلب به خاطر سطح هوشیاری و ذکاوت ویژه ای که دارد مورد توجه افراد قرار می گیرد . هم چنین کاسکو یک طوطی مهربان و عاطفی می باشد که به دلیل رفتار دوستانه ای که ارائه می نماید به عنوان یک همدم خوب انتخاب می گردد و از محبوبیت ویژه ای در این زمینه نیز برخوردار است. با توجه به اینکه کاسکو از قدرت درک مناسبی نیز برخوردار است ، افراد بسیاری آن را به هر طوطی دیگری و حتی در مواردی به سایر حیوانات خانگی محبوب چون سگ  و گربه ترجیح می دهند.

خرید کاسکو سخنگو 2 ساله استثنایی

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو فروشگاه دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو سخنگو ۲ ساله استثنایی می باشد که یک کاسکو بسیار باهوش و دوست داشتنی با رفتاری کاملا دوستانه می باشد و از سلامتی کامل نیز برخوردار است. هم چنین کاسکو ۲ ساله دنیای پرندگان از توانایی مناسبی در درک کلمات و مفاهیم برخوردار است و هم چنین توانایی بیان ۲۲ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو ۲ ساله استثنایی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>