کاسکو سخنگو و همین طور خرید کاسکو سخنگو همواره مورد توجه جوامع مختلف بشری می باشد و این امر به دلیل ویژگی های  منحصر به فرد کاسکو در میان انواع طوطی سانان می باشد. کاسکو سخنگو دارای درجه ی هوش و ذکاوت بالایی دارد و قدرت درک مناسبی نیز دارد به حدی که در برخی منابع هوش یک کاسکو را در حد یک بچه ی ۵ ساله اعلام کرده اند. هم چنین کاسکو یک نوع طوطی بسیار اجتماعی ، مهربان و وفادار نسبت به صاحبانش است که این موارد بر جذابیت های یک کاسکو می افزاید.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو سخنگو به شما پیشنهاد می کند یک کاسکو سخنگو ۲ ساله ی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که دارای توانایی بالایی در سخنگویی می باشد و در حال حاضر ۲۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد . هم چنین کاسکو سخنگو دنیای پرندگان کاملا رام ودستی شده و اهلی است و به خوبی روی دست می آید و پرنده ای کاملا اجتماعی می باشد که رفتار مناسبی با اطرافیانش دارد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

4 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    ساعت کار ۹ صبح الی ۲۱ بدون تعطیلی
    سعادت اباد کوچه ۳۰ (قدیری) پلاک ۷۷

  2. kaveh می‌گه:

    جناب ندافی پس از عرض سلام لطفا آدرس دقیق و ساعات کار فروشگاه را بفرمایید. آیا جمعه هم فروشگاه باز است ؟

  3. سحر می‌گه:

    قیمتش چنده؟؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>