خرید کاسکو سخنگو ۵ساله

خرید کاسکو سخنگو 5ساله

کاسکو یک طوطی بسیار زیبا ،جذاب ، دوست داشتنی با ویژگی های بسیار قابل توجه می باشد که باعث تمایز میانکاسکو با تمام طوطی های دیگر می باشد و آن را به یک طوطی کاملا منحصر به فرد و محبوب تبدیل می نماید . از جمله ویژگی هایی که یک کاسکو را متمایز و ممتاز می نماید می توان به هوش و استعداد بسیار بالا ، قدرت سخن گویی استثنایی ، توانایی بالا در یادگیری و … اشاره نمود.هم چنین طول عمر بالای کاسکو و خصوصیات رفتاری مهربان یک کاسکو باعث می شود که اغلب به عنوان یک همدم بسیار مناسب تبدیل گردد و افراد بسیاری علاقه مند به خریداری و نگهداری از کاسکو می باشند.

خرید کاسکو سخنگو 5ساله

یکی از مواردی که در لیست پیشنهادات خرید کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد خرید کاسکو سخنگو ۵ ساله می باشد که یک کاسکو کاملا باهوش ، شاداب ، جذاب و مهربان می باشد که یک طوطی با رفتاری بسیار دوستانه و اجتماعی است و برای صاحبانش اوقات مفرحی را ایجاد می کند . این کاسکو سخنگو هم چنین کاملا رام  و دستی شده و اهلی است و روی دست می آید ، هم چنین این کاسکو باهوش در حال حاضر توانایی بیان ۶۵ کلمه را دارد و درک کاملی نیز از رفتارها و کلمات کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو ۵ ساله و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>