خرید کاسکو ۲ ساله بالغ اهلی

فروش طوطی کاسکو سخنگو 2.5 ساله باهوش

کاسکو یک نوع پرنده ی بسیار باهوش با قابلیت های بسیار منحصر به فرد می باشد که این ویژگی کاسکو را تبدیل به یک پرنده ی  بسیار جذاب و محبوب نموده است . هم چنین از ویژگی های بارز یک کاسکو باید به مواردی چون هوش و استعداد بسیار بالا ، قدرت بی نظیر در سخن گویی و هم چنین توانایی بسیار مناسب در یادگیری اشاره نمود. هم چنین قابل ذکر است که کاسکو به دلیل رفتار اجتماعی که دارد اغلب به عنوان یک همدم مناسب انتخاب می گردد و افراد بسیاری تمایل به خرید این طوطی خاص دارند.

images

یکی از مواردی که در دنیای پندگان به طرفداران کاسکو پیشنهاد خرید آن را می دهد خرید کاسکو ۲ ساله بالغ اهلی می باشد که به خوبی رام  و اهلی شده است و روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی نیز با اطرافیانش برقرار می نماید. این کاسکو ۲ ساله بسیار باهوش می باشد و توانایی بیان  ۳۵ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح کسب نموده است و هم چنین درک مناسبی نیز از کلمات و رفتارها دارد . هم چنین کاسکو دنیای پرندگان بسیار  مستعد یادگیری می باشد و در شرایط آموزشی مناسب تعداد بیشتری کلمه را خواهد آموخت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو ۲ ساله بالغ اهلی می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorood bar shoma dooste azizam
    lotfan tamas begirid

  2. علیرضا می‌گه:

    سلام
    آقا هادی من یه کاسکو میخوام رام و دستی باشه یک ساله باشه دو سه تا کلمه حرف بزنه دارید.لطفا قیمت هم بگین

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>