خرید و فروش کاسکو بیش از هر طوطی دیگری مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته و همواره افراد بسیاری در پی خرید کاسکو سخنگو می باشند و علاقه مند به نگهداری از کاسکو و لذت بردن از داشتن چنین پرنده ی باهوشی هستند .البته قابل ذکر است که اگرچه داشتن یک کاسکو سخنگو لحظات شاد و پر نشاطی را برای صاجبانش به ارمغان می آورد ولی باید پیش از هر اقدامی جهت خرید کاسکو سخنگو به نیازهای آن و شرایط مناسب زندگی یک کاسکو نیز توجه نمود و پیش از هر اقدامی به خرید کاسکو ابتدا تمام شرایط را برای زندگی مناسب کاسکو فراهم نمایید.

یکی از مواردی که دنیای پرندگان جهت خرید کاسکو به شما پیشنهاد می کند خرید کاسکو ۳ ساله ی سخنگو می باشد که بسیار باهوش و شاداب می باشد و توانایی مناسبی در سخن گویی و یادگیری کلمات دارد به طوری که در حال حاضر توانایی بیان ۴۶ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح دارد و یک طوطی کاملا رام و دستی شده و اهلی با رفتاری دوستانه با اطرافیانش می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید کاسکو سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>