رژیم غذایی طوطی اکلکتوس

رژیم غذایی طوطی اکلکتوس

رژیم غذایی طوطی اکلکتوس  می تواند مهم ترین نقطه در نگهداری و پرورش طوطی اکلکتوس باشد . برخی از صاحبان حیوانات خانگی و پرورش دهندگان طوطی اکلکتوس به اشتباه رژیم غذایی کاسکو و یا کاکادو را برای طوطی اکلکتوس اعمال می نمایند. آنها طوطی اکلکتوس را با دانه ها تغذیه می کنند ، در واقع طوطی اکلکتوس دانه می خورد اما رژیم غذایی اصلی آن دانه خوری نیست ، طوطی اکلکتوس در طبیعت به تغذیه از انواع توت ، انجیر و آجیل ها می پردازد. نکته ی اصلی در مورد طوطی اکلکتوس این است که اکثر مردم فراموش کرده اند که طوطی اکلکتوس بومی درختان است. آنها در تاج پوشش بالای درختان به جستجوی غذا می پردازند. اما برای کاسکو و کاکادو همیشه غذا روی زمین است چون که آنها دانه خوار هستند.

رژیم غذایی طوطی اکلکتوس

بنابراین اگر بخواهیم برای نگهداری و پرورش این طوطی زیبا اقدام کنیم ابتدا باید رژیم غذایی آن را به درستی رعایت نماییم. ما باید یک رویکرد منطقی برای رژیم غذایی طوطی اکلکتوس در نظر بگیریم و میوه و سبزیجات تازه را در رژیم غذایی آن بگنجانیم. آماده سازی روزانه غذا برای طوطی اکلکتوس به نوع فصل و مواد غذایی تازه موجود بستگی دارد و اینکه آیا میوه و سبزیجاتی همچون سیب ، گلابی ،موز ، کیوی ، توت فرنگی ، انگور ، لوبیا سبز ، نخود فرنگی ، هویج ، کرفس ، چغندر ، ماش  و … در درسترس هستند یا نه ؟ سپس باید همه را به  خوبی شسته و در قطعات یک اندازه و مناسب در اختیار آن قرار دهیم.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>