رژیم غذایی مناسب طوطی برزیلی

رژیم غذایی مناسب طوطی برزیلی

رژیم غذایی مناسب طوطی برزیلی : 

به طور کلی دانش ما در مورد رژیم غذایی و تغذیه مناسب طوطی برزیلی در حال تغییر  مداوم می باشد و این به خاطر آگاهی از اهمیت تغذیه و افزایش تحقیقات در زمینه تغذیه طوطی برزیلی می باشد ، به طور کلی پرندگان نیاز به یک تعادل از پروتئین ، کربوهیدارت ، چربی ، ویتامین ، مواد معدنی و آب دارند. در مورد رژیم غذایی طوطی برزیلی خود باید با دامپزشک مشورت نمایید. یک دلیل برای نگرانی رژیم غذایی طوطی برزیلی ، مشکلات بهداشتی احتمالی در رژیم غذایی طوطی برزیلی می باشد. رژیم غذایی طوطی برزیلی تنها برای حفظ حیات مهم نیست بلکه برای رشد و شکوفایی طوطی شما بسیار حائز اهمیت می باشد.

رژیم غذایی مناسب طوطی برزیلی

به این منظور مهم است که از رژیم غذایی طبیعی طوطی برزیلی آگاهی پیدا کنید :

رژیم غذایی طبیعی طوطی برزیلی به طور طبیعی شامل انواع دانه ها ، میوه ها ، توت ها و جوانه های برگ می باشد . هم چنین برخی گونه های طوطی برزیلی به عنوان آفات گیاهان زراعی و باغات معرفی شده اند.

رژیم غذایی طوطی برزیلی در سراسر طول عمرش باید یک رژیم متعادل و مغذی باشد و باید در استفاده از انواع دانه ها تعادل به کار برد ، اگر چه  طوطی برزیلی اغلب دانه های چرب تر و پر کربوهیدارت تر را ترجیح می دهد اما لازم است که شما یک رژیم متعادل را در اختیارش قرار دهید. به خاطر داشته باشید که دانه بخش کوچکی از رژیم غذایی طوطی برزیلی است و نه همه ی رژیم غذایی و به تدریج باید میزان دانه ها را از رژیم غذایی طوطی برزیلی کم کنید.

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>