رژیم غذایی و تغذیه طوطی پاینس

رژیم غذایی و تغذیه طوطی پاینس

رژیم غذایی و تغذیه طوطی پاینس

رژیم غذایی طوطی پاینس بسیار متنوع و گسترده است و این کاملا بر خلاف ذهنیت مردم می باشد که تصور می کنند طوطی پاینس فقط دانه می خورد ، پاینس نیز همانند ما به یک رژیم غذایی متعادل نیاز دارد . به طور کلی یک رژیم غذایی متعادل برای طوطی پاینس باید بر پایه غذاهای زنده مانند میوه ها ، سبزیجات و غلات سبوس دار باشد. ممکن است در رژیم غذایی برخی از طوطی ها آجیل نقش اصلی را ایفا کند اما در رژیم غذایی طوطی پاینس اینطور نیست و دقت کنید که برخی از آجیل ها چاق کننده هستند و مناسب همه طوطی ها نمی باشند.

رژیم غذایی و تغذیه طوطی پاینس

سبزیجات مورد نیاز پاینس شامل هویج ، لوبیا ، ذرت ، کدو حلوایی ، نخود فرنگی ، کلم بروکلی ،جوانه ی آفتابگردان و … می باشد. میوه ها بخش دیگری از رژیم غذایی طوطی پاینس را تشکیل می دهند ، اگرچه همواره باید سبزیجات بزرگ ترین بخش رژیم غذایی این طوطی را تشکیل دهند اما میوه ها نیز بخش قابل توجهی از این رژیم غذایی خواهند بود. از جمله میوه های مهم در رژیم غذایی باید به توت فرنگی ، توت ، انگور ، سیب و پرتقال اشاره نمود البته نباید پرتقال زیاد در رژیم غذایی به کار گرفته شود.

 

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>