رژیم غذایی کاسکو و تغذیه ی آن برای داشتن یک زندگی سالم و طولانی بسیار مهم است. برای رژیم غذایی کاسکو نیاز به ارائه ی انواع غذاها برای زندگی سالم و سلامت کاسکو می باشد. اگرچه برای رژیم غذایی کاسکو اختلاف نظر و سلایق مختلفی وجود دارد و هنوز یک رژیم غذایی استاندارد برای کاسکو معرفی نشده است اما می توان یک رژیم غذایی متعادل برای کاسکو فراهم نمود.

به عنوان یک قاعده یک رژیم غذایی مناسب کاسکو پلت می باشد که ترجیحا پلت های ارگانیک پیشنهاد می گردد و نه پلت هایی که حاوی مواد افزودنی می باشند مثل رنگ های افزودنی و مواد معطر که حاوی چربی های زیادی است و یک رژیم غذایی سالم نیستند. هم چنین بدون مشورت دامپزشک و توصیه ی او کاسکو در رژیم غذایی پلت نیازی به ویتامین ها ندارد.

هم چنین کاسکو باید هر چند وقت یک بار از گیاهان تازه و سبزیجات ارگانیک تغذیه نماید و شما مجبور هستید که هر چند وقت یک بار اقدام ه تشویق کاسکو به خوردن این مواد نمایید. برخی سبزیجات حاوی مواد مغذی مورد نیاز کاسکو هستند.

بهترین گزینه های سبزیجات در رژیم غذایی کاسکو:

- سیب زمینی شیرین

- هویج

-کدو تنبل

- خربزه

- کلم بروکلی

- کلم پیچ

- فلفل قرمز ، سبز

- کرفس

- خیار

- لوبیا سبز

- نخود

-کاهو

میوه های مناسب برای رژیم غذایی کاسکو:

- خربزه

-کیوی

- سیب

- انبه و پاپایا

- انگور

- پرتقال

- توت ، تمشک ، توت فرنگی

یکیاز کمبود های شایع در مورد کاسکو کمبود ویتامین A یا بتاکاروتن می باشد که باید سبزیجات حاوی بتا کاروتن به صورت روزانه در اختیار کاسکو قرار داده شود. کلسیم نیز برای حیات کاسکو بسیار ضروری است و برای سلامت استخوانها، اعصاب و عملکرد قلب، انقباض عضلات و لخته شدن خون ضروری است .
آب یک بخش بسیار مهمی از مراقبت های خاکستری آفریقایی خود را است. اطمینان حاصل کنید که آنها باید آب تازه در یک کاسه تمیز به صورت روزانه در اختیار کاسکو قرار گرفته است.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>