صحبت کردن طوطی خورشیدی

صحبت کردن طوطی خورشیدی

صحبت کردن طوطی خورشیدی

یکی از سوال های متداول این است که آیا سان کانور یا همان طوطی خورشیدی توانایی سخن گویی را دارد؟

اگر قدرت سخن گویی یکی از موارد اساسی برای انتخاب یک طوطی می باشد باید بگوئیم که سان کانور نمی تواند یک گزینه خیلی خوب برای شما باشد . اگرچه باید بگوئیم که برخی از سان کانور ها طوطی های سخن گوی قدرتمندی هستند و بسیار برای سخن گویی تلاش می کنند اما این حالت در مورد تمام آنها صدق نمی کند.

سان کانور اغلب به عنوان پاراکیت خورشیدی نیز مشهور می باشد و در لیست گونه های در حال انقراض قرار دارد و در سال ۲۰۱۲ نام آن در  فهرست قرمز قرار گرفت و این یک تهدید برای انقراض این گونه است.  سان کانور یک طوطی با توانایی معاشرت و خلق خوب با صاحبانش می باشد. این طوطی یک طوطی جذاب ، دوست داشتنی و کنجکاو است.

اگر شما یک سان کانور در خانه دارید باید بدانید که هیچ تضمینی برای سخن گویی سان کانور شما وجود ندارد اما ممکن است برخی از آنها با تلاش مهارت سخن گویی را کسب کنند .اما به طور کلی سان کانور از قابلیت فرهنگ لغت گسترده برخوردار نمی گردد و واژگان آن انگشت شمار است و گاهی چند جمله را یاد می گیرند. این طوطی بیشتر تمایل به تقلید صداهایی چون زنگ موبایل دارد .

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>