طوطی آمازون پیشانی قرمز با نام علمی Amazona rhodocorytha با نام RED-BROWED AMAZON مشهور می باشد و هم چنین با نام های طوطی آمازون تاج قرمز نیز مشهور می باشد. طول بدن این طوطی ۳۵ سانتی متر است و وزن تقریبی آن ۴۵۰ گرم است.

طوطی های بالغ دارای پیشانی و تاج قرمز رنگ می باشند و تعداد کمی پر سبز آبی در ناحیه تاج نیز دارند. در ناحیه گردن پرهای سیاه رنگی دارند و  هم چنین پرهای بنفش رنگی در پس سر نیز ارند. پرهای پشت گردن سبز رنگ به همراه قرمز / بنفش است . پرهای گلو و گونه اغلب سبز آبی می باشند . دم به طور گسترده ای سبز -زرد می باشد. پرهای قاعده ی فک بالایی قرمز صورتی می باشند و حلقه چشم خاکستری و چشم ها به رنگ نارنجی می باشند.

طوطی های نوجوان پرهای پشت سر به رنگ سبز می باشد ، پرهای لبه سیاه رنگ می باشند ، گوشه پرها چانه زرد رنگ می باشد و گلو آبی رنگ است.  پرهای دم قرمز رنگ است. منقار خاکستری و  چشم ها قهوه ای تیره می باشند.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>