طوطی سر شاهینی

طوطی سر شاهینی

طوطی سر شاهینی یا طوطی فن قرمز با نام علمی Deroptyus accipitrinus اغلب شناخته شده است که یک نوع طوطی غیر معمول در دنیای جدید یا همان آمریکا می باشد که در جنگل های بارانی آمازون دیده می شود.

طوطی سر شاهینی دارای پرهای دراز در ناحیه ی گردن می باشد که به صورت یک فن به صورت استادانه روی گردن این طوطی قرار گرفته است که تا حد زیادی اندازه ی ظاهری بدن طوطی را افزایش می دهد و احتمال داده می شود که زمانی که پرنده احساس خطر یا تهدید می کند از آنها استفاده نماید.

طوطی سر شاهینی

طوطی سر شاهینی

به طور کلی طوطی سر شاهینی در جنگل های بکر و دست نخورده زندگی می کند و اغلب از میوه ها در زیر سایبان تغذیه می کند. طوطی سر شاهینی لانه ی خود درون درختان می سازد و سوراخ ها و حفره هایی در درختان تعبیه می نماید . این طوطی معمولا ۲-۳ تخم می گذارد.

طوطی سر شاهینی اگرچه به طور معمول توسط انسان پرورش داده نمی شود ولی گاهی اوقات دیده شده که در قفس به صورت پرنده ی اهلی نگهداری می شود.  در حالی که طوطی های جوان تر تمایل به مطیع بودن دارند ، طوطی های بالغ پرخاش گر ، بدخو ، لجوج و غیر قابل پیش بینی هستند.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما
    این طوطی زیبا در کشور ما موجود نیست و من فقط برای بالا رفتن سطح اطلاعات دوستان مشخصات این پرندرو درج کردم

  2. سیفی می‌گه:

    قیمت طوطی سرشاهینی چندهست می تونید ارسال کنید به یزد؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>