طوطی مایر یک طوطی خانگی آرام

طوطی مایر

طوطی مایر یک طوطی خانگی آرام

شخصیت و رفتار:

طوطی مایر از نظر شخصیتی بسیار شبیه به طوطی سنگال می باشد ، اما اغلب گفته می شود که طوطی مایر بسیار مهربان تر ، آرام تر و شوخ طبع تر می باشد. برخی می گویند که طوطی مایر اهل بازی با اسباب بازی می باشد و باید گفت که انها مانند کانورها دارای یک شخصیت اهل تفریح و بازی هستند که نیاز به مقدار زیادی اسباب بازی و وسایل جویدنی دارند تا خسته نشوند. این طوطی در سن بلوغ ممکن است رفتاری تند از خود نشان دهد اما جای نگرانی نیست چرا که طوطی مایر بسیار آموزش پذیر می باشد .

طوطی مایر

توانایی صحبت کردن :

صاحبان طوطی مایر گزارش کرده اند که این طوطی توانایی تقلید چندین کلمه را دارد اما صدای طوطی مایر مثل کانور واضح نیست .

رژیم غذایی:

بیش از ۸۰% رژیم غذایی طوطی مایر باید از پلت هایی با کیفیت بالا تشکیل شده باشد و این مهم است که شما از ویتامین های مصنوعی برای رژیم غذایی طوطی مایر استفاده نکنید  ، ۲۰% رژیم غذایی طوطی مایر باید از دانه ها ، سبزیجات خشک ،حبوبات ، برنج و میوه ها تشکیل شده باشد.

آب تازه :

به شما حمام صبح و یا حمام شب در روزهای گرم برای طوطی مایر را توصیه می کنیم.  هم چنین محتویات بطری آب شیشه ای قفس باید هر روز عوض گردد.

 

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>