طوطی مایر Meyer African Parrot

طوطی مایر

طوطی مایر با نام انگلیسی Meyer African Parrot  و نام علمی Poicephalus meyeri یک طوطی آفریقایی کوچک به طول ۲۱ سانتی متر می باشد. ناحیه ی سر ، دم و پشت بدن در طوطی مایر Meyer African Parrot  به رنگ قهوه ای می باشد و شکم و بخشی از بال ها به رنگ سبز و زرد دیده می شود. طوطی مایر دارای ۶ زیر گونه است که از نظر محدوده ی زندگی ، اندازه ی بدن و الگوی قرار گیری رنگ زرد در بدن از یکدیگر متمایز می گردند. نام گذاری این طوطی به دلیل بزرگداشت پرنده شناس آلمانی برنهارد مایر می باشد.

طوطی مایر بومی جنگل های فلات از جنوب صحرای آفریقا جایی که آنها در انواع مختلفی از جنگل ها هستند از دشت های بی درخت ، مراتع پوشیده شده از درخت و جنگل ، از مرز نهر ها با درخت ها و زمین های کشاورزی زندگی می کنند. تراکم بالایی از آنها در منطقه ی دلتای اکاوانگو در منطقه ی بوتسوانا یافت می شود.

رژِم غذایی طوطی مایر Meyer African Parrot  شامل انواع دانه ها ، میوه ها ، آجیل ، انواع توت ها و محصولا زراعی می باشد. اگرچه طوطی مایر را اغلب به صورت جفت یا گله های کوچک می بینید اما ممکن است آنها را در گله های بزرگ جهت جمع آوری غذا نیز مشاهده نمایید.

طوطی مایر

طوطی مایر

طوطی مایر Meyer African Parrot لانه ی خود را درون حفره ی درختان می سازد و ۳-۴ تخم سفید رنگ می گذارد که پس از ۲۸ روز تخم ها تبدیل به جوجه می شوند و جوجه ها ۶۰ روز پس از آن قادر به ترک لانه خواهند بود.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>