طوطی معلق فیلیپینی (Philippine Hanging Parrot)

طوطی معلق فیلیپینی (Philippine Hanging Parrot)

طوطی معلق فیلیپینی (Philippine Hanging Parrot) با نام علمی Loriculus philippensis به طور گسترده ای با عنوان Colasisi نیز شناخته شده است . طوطی معلق فیلیپینی یک طوطی کوچک از خانواده ی  Psittaculidae  می باشد که همگی تنها بومی فیلیپین می باشند ، اگرچه هنوز یک طبقه بندی دقیق از آنها ارائه نشده است ، به طوری که حداقل یک گونه ممکن است از سایرین جدا گردد و به عنوان یک گونه ی جدید معرفی گردد که این موضوع نیاز به مطالعات علمی بسیار دقیق دارد.

طوطی معلق فیلیپینی (Philippine Hanging Parrot)

طوطی معلق فیلیپینی عمدتا یک طوطی سبز رنگ می باشد که دارای مناطقی به رنگ های قرمز ، زرد ، نارنجی و آبی می باشند که این رنگ ها می توانند متمایز کننده ی گونه ها و زیر گونه ها باشند. نرها در طوطی معلق فیلیپینی دارای یک محدوده ی قرمز رنگ در ناحیه ی جلو می باشند که البته این ناحیه ی قرمز در طوطی معلق فیلیپینی که بومی Camiguin می باشند دیده نمی شود که نه نرها و نه ماده ها هیچ کدام دارای این منطقه ی قرمز رنگ نمی باشند.

طوطی معلق فیلیپینی همانند بسیاری از طوطی ها لانه ی خود را درون حفره های درختان می سازند که این طوطی لانه ی خود را به صورت حفره هایی تودرتو می سازد. طول بدن طوطی معلق فیلیپینی حدود ۱۴ سانتی متر می باشد و وزن تقریبی آن ۳۲-۴۰ گرم است. پیشانی به رنگ قرمز و عنبیه ی چشم به رنگ قهوه ای تیره می باشد . در افراد بزرگسال طوطی معلق فیلیپینی پیشانی به رنگ قرمز می باشد و پاها خاکستری هستند. جنس نر و ماده تنها از طریق ناحیه ی قرمز در جلوی بدن طوطی نر از یکدیگر متمایز می گردند.

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>