طوطی کاسکو سخنگو فروشی

کاسکو یک طوطی منحصر به فرد با ویژگی هایی کاملا متمایز از تمام سایر طوطی سانان می باشد ، به طوری که به عنوان یکی از طوطی های برتر و پر طرفدار  دنیا تبدیل شده است و هم چنین در لیست بهترین حیوانات خانگی نیز دسته بندی شده است . می توان به میزان هوش و استعداد بالای کاسکو به عنوان عمده ترین دلیل محبوبیت آن اشاره نمود که موجب جذابیت بالای کاسکو می گردد. هم چنین کاسکو یکی از طوطی های بسیار مهربان است و اغلب می توان از آن به عنوان یک همدم مناسب برای بسیاری از افراد نیز اشاره نمود.

طوطی کاسکو سخنگو فروشی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی کاسکو دنیای پرندگان قرار دارد فروش طوطی کاسکو سخنگو می باشد که یک طوطی سخنگو بسیار توانا و فوق العاده می باشد . طوطی کاسکو سخنگو دنیای پرندگان یک طوطی بسیار زیبا ، سالم و کاملا اهلی شده است که به خوبی روی دست می آید و رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز دارد ، هم چنین این طوطی کاسکو در حال حاضر ۴ ساله می باشد و توانایی بیان بیش از ۵۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و به صورت کاملا واضح را دارد و به خوبی با اطرافیانش صحبت می کند و درک خوبی از مفاهیم نیز کسب کرده است.

برای بازدید از فروشگاه و خرید طوطی کاسکو سخنگو و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. هادی ندافی می‌گه:

    درود بر شما دوست عزیز
    لطفا تماس بگیرید
    ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ هادی ندافی

  2. پیام صحیحی می‌گه:

    درود بر شما لطفا قسمت را ارسال فرمایید با تشکر
    صحیحی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>