طول عمر شاه طوطی و عوامل موثر در آن

طول عمر شاه طوطی و عوامل موثر در آن

طول عمر شاه طوطی و عوامل موثر در آن

طول عمر شاه طوطی و عوامل موثر در آن شاه طوطی در اسارت حدود ۲۰-۳۰ سال می تواند زندگی کند.  اما گزارش هایی مبنی بر زندگی شاه طوطی تا ۵۰ سال نیز موجود است.  برداشتن گام های آگاهانه جهت نگه داشتن شاه طوطی به طور سالم و شاد به زندگی طولانی تر آن کمک خواهد کرد.

شاه طوطی در طبیعت از انواع توت ها ، آجیل ها ، گل ها و دانه ها تغذیه می کند.  هر چند شاه طوطی خیلی به نوازش نیاز ندارد ، اما این طوطی تعامل قوی با انسان برقرار می نماید  و با دست زدن و نوازش روی سر انسان می نشیند و پیوند قوی تری برقرار می کند و  بهتر کلمات را تقلید می نماید.

هم چنین اسباب بازی ها می توانند شاه طوطی را در داخل و خارج قفس به یک طوطی فعال تبدیل کنند و از بی حوصلگی در بیاورند . شاه طوطی یک طوطی جونده نیست پس می توانید طناب ، چوب و یا هر اسباب بازی دیگری در اختیارش قرار دهید.

یک رژیم غذایی خوب می تواند یک زندگی سلامت برای شاه طوطی ایجاد کند.  شاه طوطی عاشق سیب، توت فرنگی، هندوانه، خربزه، انگور، پرتقال، کیوی، گلابی و انبه. همچنین سبزیجات مانند هویج و برگ کاهو است.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>