عروس هلندی سخنگو

عروس هلندی سخنگو

عروس هلندی سخنگو یا ککاتیل از خانواده ی طوطی های کاکل دار می باشد که البته کوچکترین عضو این خانواده از طوطی سانان است. عروس هلندی پرنده ای با جثه ای کوچک ، بسیار مهربان ، زیبا و فوق العاده دوست داشتنی می باشد . زیبایی های یک عروس هلندی به قدری جذاب است که بعد از مرغ عشق از نظر زیبایی محبوب ترین پرنده می باشد ، اگرچه اغلب تمایل به سخن گویی در میان عروس هلندی کم می باشد و شدیدا علاقه مند به یادگیری و تقلید انواع سوت و آهنگ ها می باشد اما در این میان تعدادی عروس هلندی با جذابیت هایی بیشتر به چشم می خورند که توانایی قابل توجهی نیز در سخن گویی دارند.

یک عروس هلندی بسیار زیبا و دوست داشتنی در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد . عروس هلندی سخنگو دنیای پرندگان در حال حاضر ۳ ساله می باشد و توانایی بیان ۱۰ کلمه را با تن صدایی زیبا و جذاب دارد ، هم چنین این عروس هلندی سخنگو بسیار شاداب ، با هوش و با نشاط است و رفتار اجتماعی بسیار خوبی با اطرافیانش دارد. عروس هلندی سخنگو دنیای پرنگان کاملا رام ودستی و اهلی شده است .

عروس هلندی سخنگو

عروس هلندی سخنگو

برای بازدید از فروشگاه و خرید عروس هلندی سخنگو می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در سعادت آباد پائین تر از میدان کاج مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>