عسلی عروس هلندی و طوطی برزیلی

عسلی عروس هلندی و طوطی برزیلی

عسلی عروس هلندی و طوطی برزیلی یک نوع مکمل غذایی بسیار مقوی و جذاب برای انواع عروس هلندی و طوطی برزیلی می باشد که این محصول ساخت شرکت VERSELE-LAGA تولید کشور اسپانیا می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. عسلی عروس هلندی و طوطی برزیلی سرشار از انواع ویتامین ها ، پروتئین ها و اسید های آمینه ی ضروری بدن عروس هلندی و طوطی برزیلی می باشد. این مکمل غذایی از انواع دانه ها ی غلات ، خشکبار و … تشکیل شده و بافت غذایی بسیار جذاب و دل چسبی را برای این نوع از طوطی سانان فراهم آورده است. عسلی عروس هلندی و طوطی برزیلی جهت تامین انرژی لازم برای بدن و تقویت قوای جسمانی آنها ترکیبی بسیار مناسب می باشد.
عسلی عروس هلندی و طوطی برزیلی

تصویر بالا مربوط به عسلی عروس هلندی و طوطی برزیلی می باشد که به صورت دو عدد در هر بسته قرار داده شده و در بسته بندی های شکیل به فروش می رسد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید عسلی عروس هلندی و طوطی برزیلی که به صورت stick عرضه می گردد، می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>