علائم بیماری در طوطی

علائم بیماری در طوطی

علائم بیماری در طوطی

اغلب طوطی ها طبق غریزه علائم بیماری را پنهان می کنند چرا که در طبیعت طوطی های بیمار و ضعیف طعمه ی طوطی های بزرگ و قوی می گردند و طبیعی ست که با چنین روندی زمانی که شما متوجه علائم بیماری در طوطی تان می شوید طوطی شما به شدت بیمار است و نیاز به مراقبت شدید دامپزشک دارد. در زیر به برخی علائم بیماری در طوطی ها اشاره می نمائیم:

- وزن: یکی از نشانه های بیماری در طوطی ها کاهش قابل توجه وزن می باشد ، سعی کنید هر روز وزن آنها را چک کنید که در حد قبلی باشد ،هر گونه کاهش وزن از ۱۰% به بالا قابل توجه و پیگیری می باشد.

علائم بیماری در طوطی

- مدفوع: در مورد مدفوع طوطی باید هر روز ۳ نکته را چک کنید : رنگ ، حجم و تعداد دفعات مدفوع . هر گونه تغییری در مدفوع که بیش از ۱۲ ساعت طول بکشد نگران کننده است.

- از دست دادن اشتها : اغلب کاهش اشتها دلیل بر نگرانی است . پرنده ای که به طور جدی غذا خوردن را کاهش دهد دچار مشکل جدی و حادی شده است.

- تنفس: به زحمت نفس کشیدن ، نفس نفس زدن نشانه های بیماری جدی هستند و باید به سرعت به اورژانس دامپزشکی مراجعه گردد.

 

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>