غذا عروس هلندی COTORRITAS

 COTORRITAS غذای تولید شده توسط شرکت Kiki می باشد که ساخت کشور اسپانیا بوده . این غذا به طور معمول برای پاراکیت های بزرگ ، عروس هلندی، رزیلا ها و … کاربرد موثری دارد. این محصول از میوه های خشک شده ، دانه های انواع میوه ها و انواع خشکبار و گیاهانی چون آفتابگردان ، ذرت و … به صورت مخلوط تشکیل شده است. همچنین باید ذکر کرد که این غذا سرشار از ۱۲ نوع از ویتامین های ضروری مورد نیاز عروس هلندی و سایر پرندگان هم خانواده ی آن می باشد. COTORRITAS  به صورت بسیار خوش طعم و تازه fresh pack  عرضه می گردد. از سایر مزایای این محصول این مورد است که اعلام شده که این غذا برای جو هیچ نوع ضرری ندارد . 

غذای عروس هلندیCOTORRITAS

غذای عروس هلندیCOTORRITAS

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید این محصول در بسته های ۱ کیلو گرمی به فروش می ر سد و در شادابی عروس هلندی شما بسیار موثر خواهد بود. باید گفت که COTORRITAS  مخلوطی بسیار مناسب ، مفید و مغذی بوده که به حفظ سلامتی عروس هلندی کمک زیادی می کند.

برای بازدید از فروشگاه و خرید غذای ویژه ی عروس هلندی غذای عروس هلندیCOTORRITAS  می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    dorod bar shoma dosteh aziz
    foroshgaheh ma nazdikeh satarkhaneh
    az 25000 be bala

  2. حسین می‌گه:

    باسلام خدمت هادی خان عزیز بنده میخاستم از غذای عروس هلندی بخرم چگونه میشه خرید کرد ضمنن من درشهرستان هستم ولی یکی از فامیلهامون در خیابان ستار خان هستش میشه بیاد ازشما بگیره؟ ضمنن قیمتشو هم ذکر می فرمایید ممنون میشم ازتون منتظر ایمیلتان هستم داداش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>