غذا کاسکو MOGAMBO

MOGAMBO غذای مخصوص کاسکو  می باشد که محصول شرکت Kiki ساخت کشور اسپانیا است. این غذا یک غذای کامل ، مغذی ، مفید می باشد که شامل انواع دانه های ، میوه های خشک ، خشکبار و آجیل و تمام مواد مورد علاقه ی یک کاسکو است. MOGAMBO سرشار از انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین های پر مصرف و مورد نیاز بدن کاسکو نیز می باشد. در توصیف کلی این محصول باید گفت که غذایی است که شامل تمام مواد مورد نیاز کاسکو است. 

غذای کاسکو MOGAMBO

غذای کاسکو MOGAMBO

تصویر بالا مربوط به غذای کاسکو یعنی غذای کاسکو MOGAMBO  است که روی بسته بندی نیز تمام موارد توضیح داده شده قابل رویت می باشند. به خاطر داشته باشید که این محصول ویژه ی african grey parrot یا کاسکو بوده و استفاده از آن در مورد سایر پرندگان ضرورتی نخواهد داشت.

برای بازدید از فروشگاه و خرید غذای کاسکو MOGAMBO  می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان واقع در ستارخان مراجعه نمایید.

هادی ندافی: ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

2 دیدگاه ها

  1. آریا ندافی هادی ندافی می‌گه:

    درود بر کامران خان
    اگر ممکن است تماس بگیرید تا توضیح دهم

  2. کامران می‌گه:

    با سلام خدمت استاد ندافی
    آقای ندافی چرا باید قیمت اجناسی و که شما میدید با قیمت اجناسی که داخل فروشگاه خریداری میکنیم فرق داشته باشه شما این محصول و گفتید ۱۵ و وقتی میریم داخل فروشگاه فروشندتون میدن ۲۰
    بسیاری از محصولات دیگرم به همینطور همشون ۲ ۳ هزار بالاتر از چیزی که شما میگید هست چرا اینجوری باید باشه ما فروشگاه شمارو بخاطر جنسای اصل و قیمتی اجناس شو میده انتخاب کردیم اینجوریه؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>