فروش آرا آبی طلایی اهلی

فروش آرا آبی طلایی اهلی

طوطی آرا یا همان ماکائو یک خانواده  از خانواده های معروف طوطی سانان می باشد که دارای جنس های متنوعی می باشد که هر یک از نظر زیبایی و ویژگی های ظاهری منحصر به فرد و مورد توجه می باشند  که در این میان آرا آبی طلایی یک نوع بسیار زیبا و خاص از طوطی آرا می باشد که به خاطر جلوه های ظاهری منحصر به فردش توجه اغلب افراد را به خود جلب می نماید . آرا آبی طلایی بومی جنگل های گرمسیری می باشد و طول بدنش حدود ۸۵ سانتی متر است و به دلیل اینکه یک طوطی اجتماعی و مستعد سخن گویی می باشد همواره مورد توجه قرار گرفته است.

فروش آرا آبی طلایی اهلی

یکی از مواردی که در لیست فروش طوطی دنیای پرندگان قرار دارد فروش آرا آبی طلایی اهلی می باشد که یک طوطی آرا بسیار زیبا و کاملا سالم می باشد که دارای پرهایی کاملا مرتب و منظم چیده شده است و هم چنین به خوبی رام و اهلی شده است و روی دست می نشیند و دارای رفتاری کاملا دوستانه و اجتماعی با اطرافیانش نیز می باشد . هم چنین این طوطی آرا اهلی شده در حال حاضر ۳ ساله می باشد.

برای بازدید از فروشگاه و خرید آرا آبی طلایی اهلی و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت ها می توانید به فروشگاه و نمایشگاه دنیای پرندگان مراجعه نمایید.

هادی ندافی:‌۰۹۱۲*******

تلفن مشاوره و خرید ۰۹۱۲۴۴۰۳۲۹۰ - ۰۹۱۰۱۱۵۱۱۵۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>